مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 14:502023-09-21حوادث

رهاسازی چندگونه پرنده شکاری دارای اهمیت حفاظتی بالا در زیستگاه های طبیعی تهران


رییس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش، تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیکی حفاظت محیط زیست استان تهران از رهاسازی 19پرنده شکاری در زیستگاه های طبیعی شرق تهران با حضور جمعی از دوستداران محیط زیست و حیات وحش خبر داد.

- رییس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش، تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیکی حفاظت محیط زیست استان تهران از رهاسازی 19پرنده شکاری در زیستگاه های طبیعی شرق تهران با حضور جمعی از دوستداران محیط زیست و حیات وحش خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد کرمی در تشریح این خبر با اشاره به اینکه برخی از این پرنده ها جوجه بودند که در فصل بهار به محیط زیست تحویل داده شدند، افزود: تعدادی دیگر از این پرنده ها نیز از متخلفان شکار و صید کشف و ضبط شده و یا به دلیل آسیب دیدگی توسط شهروندان به محیط زیست استان تهران تحویل داده شدند.

وی با بیان اینکه این پرندگان برای بازپروری و انجام اقدامات درمانی مدتی در باغ پرندگان لویزان و کلینیک حیات وحش پارک طبیعت پردیسان نگهداری شده اند، اظهارکرد: این پرندگان پس از اطمینان از وضعیت سلامت، امروز رهاسازی شده و به آغوش طبیعت بازگشتند.

کرمی با بیان اینکه این پرندگان شامل دو بالابان، سه عقاب طلایی، 10 سارگپه، یک دلیجه کوچک، دو پیغو و یک جغد بودند، تصریح کرد: با توجه به اینکه حلقه گذاری پرندگان، متداولترین و رایج ترین شیوه شناخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهاسازی چندگونه پرنده شکاری دارای اهمیت حفاظتی بالا در زیستگاه های طبیعی تهران

رهاسازی چندگونه پرنده شکاری دارای اهمیت حفاظتی بالا در زیستگاه های طبیعی تهران