مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 10:252023-08-29اقتصادي

برداشت کنندگان غیرمجاز با طمع سرب و روی دوباره برگشتند!


در چند سال گذشته معدن سرب و روی آلبلاغ اسفراین بر سر زبان ها افتاد؛ البته در گذشته نیز امر برداشت غیرمجاز از این معدن انجام می شد اما طی دو سال برداشت و رفت و آمدها به این معدن شدت گرفت.

- ایسنا/خراسان شمالی در چند سال گذشته معدن سرب و روی آلبلاغ اسفراین بر سر زبان ها افتاد؛ البته در گذشته نیز امر برداشت غیرمجاز از این معدن انجام می شد اما طی دو سال برداشت و رفت و آمدها به این معدن شدت گرفت.

افزایش حضور برداشت کنندگان غیرمجاز در معدن آلبلاغ و شدت یافتن حفاری ها موجب شد حتی شش نفر در این معدن جان خود را از دست دهند تا اینکه ایمیدرو وارد کار شد و نیروهای حفاظتی در منطقه حاضر شد.

این امر سبب شد تا برداشت کنندگان غیرمجاز به سایر معادن موجود در بخش های جنوبی استان حتی آن هایی که دارای پروانه بهره برداری است، دست درازی کنند.

این روند در برهه زمانی کمتر شد اما متاسفانه در حال حاضر این برداشت ها افزایش یافته و سبب نارضایی معدنکاران دارای پروانه بهره برداری شده است.

برداشت غیرمجاز از معادن دارای پروانه بهره برداری خراسان شمالی سجادی رییس انجمن نظام مهندسی معدن خراسان شمالی در گفت و گو با ایسنا تصریح کرد: از قبل دست درازی به معادن بخش جنوبی استان انجام می شد اما به نظر می رسد دوباره افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشت کنندگان غیرمجاز با طمع سرب و روی دوباره برگشتند!

برداشت کنندگان غیرمجاز با طمع سرب و روی دوباره برگشتند!