مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 17:162023-09-11ورزشي

دردسری به نام ناخن مصنوعی، از خانه و غسالخانه تا آخرت و خانه ابدی!


خبرگزاری فارس کرمان - آمنه شهریارپناه: هیاهوی زیبایی و افزایش جذابیت، پروژه ای قدیمی است که با اهداف مختلف زندگی بانوان را به بازی گرفت، علاوه بر دل مشغولی های فراوان، آینده و آخرتشان را به چالش برد و جیب هایشان را هم خالی کرد.

آرایش های نوظهور جنبه های مختلف و فصل های متفاوتی دارند که هر روز با تبلیغات زیاد، متنوع تر، پررنگ و وسیع تر می شوند و با زرق وبرق های فراوان قشرهای زیادی را به سمت خودشان می کشند.

در این گزارش به ناخن مصنوعی می پردازیم، مسأله مهمی که تنها به آرایش و زیبایی ختم نمی شود، او روی شرع می نشیند و مانعی در راه خوشبختی ابدی ایجاد می کند.

وجود مانع در وضو و غسل و تاثیر آن روی جنین و تربیت فرزندان از یک طرف و احتمال پایان زندگی با ناخن مصنوعی و سختیِ درآوردن آن در غسالخانه با توجه به جدا شدن روح از بدن که غسل میت را با اشکال همراه می کند از طرف دیگر، اوج تیره روزی یک بانوی مسلمان و شیعه علی (ع) است.

 با وضو و غسل جبیره ای نمی توان طهارت به دست آورد مرجان شفیعی از کارشناسان مذهبی و فعالان فرهنگی استان کرمان در گفت وگو با خبرنگار فارس از تلاش دشمن روی بانوان مسلمان کشورمان سخن به میان آورد و با تاکید بر اینکه دشمن با ابزارهای مختلف و تبلیغات گسترده در صدد است که حیا و عفاف را از بانوان بگیرد و از طرق مختلف، ذائقه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دردسری به نام ناخن مصنوعی، از خانه و غسالخانه تا آخرت و خانه ابدی!

دردسری به نام ناخن مصنوعی، از خانه و غسالخانه تا آخرت و خانه ابدی!