مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 13:252023-09-11سياسي

پرونده احداث تونل گردنه اسدآباد در سازمان برنامه و بودجه کشور مفتوح است


نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: پرونده احداث تونل گردنه اسدآباد در سازمان برنامه و بودجه کشور برای اخذ مجوز کمیسیون ماده 23 به منظور گرفتن ردیف اعتباری و بودجه برای طرح فوق مفتوح است.

- ایسنا/همدان نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: پرونده احداث تونل گردنه اسدآباد در سازمان برنامه و بودجه کشور برای اخذ مجوز کمیسیون ماده 23 به منظور گرفتن ردیف اعتباری و بودجه برای طرح فوق مفتوح است.

کیومرث سرمدی واله در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: دو سال پیش از محل اعتبارات در اختیارات نماینده بحث مطالعات احداث تونل شهرستان اسدآباد با اعتباری افزون بر 1.

5 میلیارد تومان انجام شد.

وی با اشاره به اینکه با اعتبارات در نظر گرفته شده مطالعات فنی و راهکارهای اجرایی احداث تونل اسدآباد را وزارت راه و شهرسازی انجام داده و پرونده آن را تکمیل کرده است، افزود: در حال حاضر منتظر اخذ مجوز کمیسیون ماده 23 این طرح برای گرفتن ردیف بودجه هر ساله برای این پروژه بزرگ هستیم.

سرمدی واله با بیان اینکه پیگیر اخذ مجوز کمیسیون ماده 23 پروژه احداث تونل اسدآباد هستیم، تاکید کرد: از سازمان برنامه و بودجه کشور نیز در خواست داریم به این پروژه مهم در بحث ماده 23 آن توجه ویژه داشته باشند ضمن اینکه از استاندار همدان نیز خواستاریم با جدیت تسریع در ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده احداث تونل گردنه اسدآباد در سازمان برنامه و بودجه کشور مفتوح است

پرونده احداث تونل گردنه اسدآباد در سازمان برنامه و بودجه کشور مفتوح است