مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 08:202023-09-12اقتصادي

حمل و نقل با بی برنامگی و رفتارهای سلیقه ای مواجه است


رییس کمیسیون صادرات و مدیریت واردات اتاق تبریز یکی از مشکلات تبادلات تجاری با جمهوری آذربایجان را مشکل حمل و نقل عنوان کرد و گفت: متاسفانه حمل و نقل در کشور ما راننده محور است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سیدیوسف حسینی امروز در نشست تشکیل میز تجاری جمهوری آذربایجان در اتاق بازرگانی تبریز، یکی از مشکلات تبادلات تجاری با جمهوری آذربایجان را مشکل حمل و نقل عنوان کرد و اظهار کرد: متاسفانه حمل و نقل در کشور ما راننده محور است، نه شرکت محور، به همین دلیل در زمینه حمل بار با بی برنامگی و رفتارهای سلیقه ای مواجه هستیم.

وی بحث تعرفه های ترجیحی را از دیگر عوامل تاثیرگذار در تجارت با این کشور دانست و گفت: تفاوت نرخ­ های تعرفه ­های گمرکی برای کالاهای ایرانی و کالاهای مشابه برخی کشورهای همسایه در جمهوری آذربایجان، امکان رقابت را از صادرکنندگان استان سلب می ­کند.

حسینی با اشاره به محدودیت های موجود در گمرک آستارا، خواستار راه اندازی گمرک در مرز خداآفرین شد و افزود: با این اقدام مبادلات تجاری بین استان و جمهوری آذربایجان تسریع و تسهیل می شود.

  طاهر روحی؛ مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی در این نشست با تاکید بر اینکه تشکیل میزهای تجاری نقش قابل توجهی در شناسایی و رفع مشکلات تجارت با کشورهای مختلف د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمل و نقل با بی برنامگی و رفتارهای سلیقه ای مواجه است

حمل و نقل با بی برنامگی و رفتارهای سلیقه ای مواجه است