مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 10:532023-09-20بين الملل

اعتصاب کارگران خودروسازی آمریکا ادامه دار شد


کارگران خودروسازی آمریکا برای اعتصابات بیشتر آماده می شوند.

- کارگران خودروسازی آمریکا برای اعتصابات بیشتر آماده می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اعضای اتحادیه کارگری خودروسازی که در میشیگان و اوهایو تجمع کرده اند، از رهبران اتحادیه ها خواسته اند تا در مورد بزرگ ترین خواسته های خود در مورد افزایش دستمزد و غرامت، در حالی که اعتصابشان علیه سه خودروساز به پنجمین روز خود می رسد، پایبند باشند.

اتحادیه کارگران صنعت خودرو آمریکا اعلام کرد که اگر پیشرفت جدی در مذاکرات با خودروسازان حاصل نشود، روز جمعه علیه کارخانه های بیشتری در ایالات متحده اعتصاب انجام خواهد شد.

اتحادیه کارگران صنعت خودرو آمریکا هفته گذشته اعتصابی را علیه فورد، جنرال موتورز و استیلانتیس آغاز کرد و یک کارخانه مونتاژ ایالات متحده را در هر شرکت هدف قرار داد.

کارگران معترض در وین، میشیگان و تولدو، اوهایو که روز سه شنبه حضور داشتند، گفتند که اتحادیه نباید از خواسته های خود عقب نشینی کند زیرا برخی امیدوارند ضرب الاجل روز جمعه برای اعتصاب های بیشتر به نتیجه برسد.

با این حال، مشخص نیست که مذاکرات رسمی بین دو طرف پس از مذاکرات طولانی روز دوشنبه که پیشرفت اندکی به همراه داشت، چه زمانی از سر گرفته می شود که باعث نگرانی برخی از مدیران خودرو و دستیاران کنگره شد مبنی بر این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتصاب کارگران خودروسازی آمریکا ادامه دار شد

اعتصاب کارگران خودروسازی آمریکا ادامه دار شد