مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 15:102023-09-05سياسي

محمدرضا زائری رایزن فرهنگی ایران در الجزایر شد


محمدرضا زائری از دی ماه سال 1400 طی حکمی از سوی رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران به عنوان رییس اندیشگاه فرهنگی این سازمان انتخاب شد و در شهریور سال جاری به عنوان رایزن فرهنگی جمهوری دموکراتیک خلق الجزایر منصوب شد.

- به گزارش  تابناک به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا زائری به عنوان رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در جمهوری دموکراتیک خلق الجزایر منصوب شده است.

   علیرضا مختارپور، رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ضمن قدردانی از زحمات حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا زائری در مدت زمان مسئولیت او به عنوان رییس اندیشگاه فرهنگی این سازمان، انتصاب او را به عنوان رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در جمهوری دموکراتیک خلق الجزایر تبریک گفت.

 متن این پیام به شرح زیر است: اعتلای جایگاه شایسته علمی و فرهنگی سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران در جامعه  محققان و پژوهشگران کشور بدون شک مرهون اقدامات و فعالیت های مؤثر  انسان های خدوم است.

 جنابعالی به عنوان یکی از مدیران سازمان در دوران حضور خویش نقش اثرگذاری در رشد، توسعه و پیشبرد اهداف سازمان داشته و در راستای خدمت به ارتقای دانش و فرهنگ این مرز و بوم  با پیشینه کهن فرهنگی و تاریخی همت کرده اید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدرضا زائری رایزن فرهنگی ایران در الجزایر شد

محمدرضا زائری رایزن فرهنگی ایران در الجزایر شد