مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 21:402023-09-10بين الملل

قفقاز شعله ور می شود؟


به دنبال بالا گرفتن مجدد تنش در روز های اخیر میان باکو و ایروان، الهام علی اف دیکتاتور آن سوی ارس نیرو ها و تسلیحاتش را به مرز ارمنستان، همچنین قره باغ فرستاده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از وطن امروز، نیرو های ارمنستان هم برای دفاع از خاک خود به نواحی مرزی اعزام شده اند و طرفین یکدیگر را به تشدید تنش ها متهم می کنند.

در چنین شرایطی احتمال آغاز سومین جنگ قره باغ آن هم درست در سالگرد آغاز جنگ دوم بر سر این منطقه در سال 2020 قوت گرفته است؛ جنگی که به زعم برخی کارشناسان نظامی این بار تنها نام قره باغ را یدک می کشد و به جای این منطقه کوهستانی نواحی میانی مرز دو جمهوری متخاصم، معطوف به یک حمله گازانبری از سوی قوای باکو به سمت استان سیونیک در جنوب خاک ارمنستان خواهد شد.

این در حالی است که متاسفانه هفته گذشته دولت ارمنستان بار دیگر اشتباهات سال های گذشته خود برای اتکا به غربی ها را تکرار کرد.

وزارت دفاع این جمهوری چهارشنبه پیش اعلام کرد نیروهایش قرار است از دوشنبه این هفته (فردا) با ایالات متحده مانور های نظامی مشترک برگزار کنند.

  ظاهرا این خبر همان قدر که برای همسایگان این کشور پیرامون منطقه قفقاز شوک برانگیز بود، برای خود ارمنی ها هم گمراه کننده بوده، چراکه درست از زمان اعلام برگزاری آنچه وزارت دفاع ایروان عملیات حفظ صلح بین ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قفقاز شعله ور می شود؟

قفقاز شعله ور می شود؟