مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 11:402023-09-17اقتصادي

سرکنسول چین: سرمایه گذاران چینی علاقه زیادی برای سرمایه گذاری در هرمزگان دارند


سرکنسول جمهوری خلق چین در بندرعباس، گفت: علاقه سرمایه گذاران و شرکت های چینی جهت سرمایه گذاری در استان هرمزگان بالا است از این رو نیاز است زیرساخت جذب این افراد در استان فراهم شود .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، شو وی سرکنسول جمهوری خلق چین در بندرعباس امروز با حضور در استانداری هرمزگان با عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری هرمزگان دیدار و به بحث و تبادل نظر پرداخت.

  عادل شهرزاد در این دیدار، با اشاره به ظرفیت های استان و سرمایه گذاری سرمایه گذاران چینی در هرمزگان، گفت: مردم دو کشور روابط دیرینه ی عمیقی دارند و لازم است از این روابط برای گسترش مبادلات تجاری و اقتصادی دو کشور استفاده و زمینه را برای پذیرش سرمایه گذاران چینی مهیا تر کنیم.

  وی تاکید کرد: ظرفیت های هرمزگان در حوزه های شیلاتی، صنعتی و معدنی، مهیای پذیرش سرمایه گذاران چینی است و در این زمینه ها برای تکمیل زنجیره ارزش آمادگی داریم از تخصص و تکنولوژی شرکت های چینی بهره بگیریم.

  شهرزاد عنوان کرد: در راستای اطمینان بخشی به سرمایه گذاران خارجی، فرآیندهای جذب سرمایه گذار در استان تسهیل شده و صدور مجوزها با سرعت بیشتری انجام می شود چنانچه در گذشته یکی از قوانین برای سرمایه گذاری خارجی در ایران داشتن شریک ایرانی بود که این ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرکنسول چین: سرمایه گذاران چینی علاقه زیادی برای سرمایه گذاری در هرمزگان دارند

سرکنسول چین: سرمایه گذاران چینی علاقه زیادی برای سرمایه گذاری در هرمزگان دارند