مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 08:352023-08-31فناوري

فیبر نوری راهکار دولت سیزدهم برای حل چالش های ارتباطی کشور است


معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه فیبر نوری راهکار دولت سیزدهم برای حل چالش های ارتباطی و اینترنت در کشور است، گفت: تا پایان فعالیت دولت 20 میلیون خانوار زیرپوشش این شبکه قرار می گیرند.

- ایسنا/مازندران معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه فیبر نوری راهکار دولت سیزدهم برای حل چالش های ارتباطی و اینترنت در کشور است، گفت: تا پایان فعالیت دولت 20 میلیون خانوار زیرپوشش این شبکه قرار می گیرند.

امیر محمدزاده لاجوردی شامگاه هشتم شهریور در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه ملی فیبر نوری که در تالار جلسات شورای اسلامی شهر ساری برگزار شد، اظهار کرد: عزم و اراده دولت سیزدهم برای فراهم سازی زیرساخت ها در اجرای طرح بسیار جدی است و تمام تلاش این وزارتخانه آن است تا فضاهای کسب و کار بر بستر اینترنت زیرپوشش این شبکه قرار گیرند.

این مسئول، استفاده از فیبر نوری منازل و کسب و کار را در ارتقای اقتصاد مهم دانست و گفت: این پروژه در استان با روند مناسبی در حال اجراست و به دلیل تراکم جمعیت بالا در مازندران اپراتورهای مختلفی خواهان اجرای این طرح هستند.

استاندار مازندران نیز ضمن اشاره به هدف گذاری مازندران هوشمند، خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین شاخص های مازندران توجه ویژه به امر گردشگری است و گردشگران نیز نیازمند ابز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیبر نوری راهکار دولت سیزدهم برای حل چالش های ارتباطی کشور است

فیبر نوری راهکار دولت سیزدهم برای حل چالش های ارتباطی کشور است