مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 09:552023-09-15سياسي

خطرناک ترین جنگ دشمن جنگ شناختی است / لزوم تداوم راه شهدا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در دوازدهیمن یادواره شهدای عشایر ملایی منطقه بحرآسمان از توابع استان کرمان به دستاورد های خون شهدا، - امام جمعه کرمان در یادواره 21 شهید ایل بزرگ بحرآسمان گفت: جنگ سایبری، ذهن و فکر جوانان را هدف قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در دوازدهیمن یادواره شهدای عشایر ملایی منطقه بحرآسمان از توابع استان کرمان به دستاورد های خون شهدا، اشاره کرد و افزود:ملت ایران توانست فشار حداکثری دشمن در تحریم ها را به فرصت و اتکا به توان داخلی تبدیل کند و شکست حداکثری را بر دشمن تحمیل کند.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمان و امام جمعه کرمان یادآور شد:دشمن به دنبال تجزیه جهان اسلام و غارت سرمایه های حکومت های اسلامی و تحمیل کردن حکام خود در کشور های منطقه بود که با درایت رهبر معظم انقلاب و فرماندهی مدبرانه حاج قاسم سلیمانی موفق به اجرای نقشه های شوم خود نشد.

وی بیان کرد:پس از پیروزی انقلاب در تمامی صحنه ها مقتدرانه ایستادگی کردیم.

*جنگ سایبری، جنگ بی صدا و بدون خونریزی استامام جمعه کرمان، جنگ سایبری را جنگ نرم بی صدا و بدون خونریزی برشمرد و گفت:در این جنگ دشمن تلاش می کند خیلی آرام بر ذهن و فکر جوانان مسلط شود و تفکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطرناک ترین جنگ دشمن جنگ شناختی است / لزوم تداوم راه شهدا

خطرناک ترین جنگ دشمن جنگ شناختی است / لزوم تداوم راه شهدا