مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 17:452023-09-12فرهنگي

بیانیه ای به بهانه روز سینما که فقط یأس و ناامیدی توزیع می کند


روز ملی سینما برای تمام هنرمندان این حوزه، بهانه ای است تا راهی برای بهبود اوضاع آن پیدا کنند، اما نهاد صنفی سینما در سی امین سالگرد تأسیسش هنر هفتم را دستاویز اهداف سیاسی خود کرده است.

- خبرگزاری فارس ـ گروه سینما: زنده بودن و پویا ماندن هنر و هنرمند شاید مهم ترین دغدغه ای باشد که در تمام اهالی فرهنگ و هنر از مسئولان وزارتخانه ای گرفته تا نهادهای صنفی مشترک است، اصلا همین هدف واحد است که می تواند چرخ های سینما، تئاتر، موسیقی و .

را بچرخاند و تولیدات و نام هایی را ماندگار می کند.

در جامعه هنری ایران دو قشر به صورت مستقیم وظیفه حمایت از هنرمندان را دارند تا کمکی باشند برای رشد روزافزون هنر ایرانی اسلامی و البته کاهش دغدغه های هنرمندان در راه تولید که هنرمند با هنرش و اثرش زنده است؛ گروه اول مسئولان دولتی هستند که بعضا از بدنه خود هنرمندان تشکیل شده اند و وظیفه دارند تا همه چیز را برای هنرمندان فراهم کنند؛ البته همه چیز در راستای همان هدف مشترکی که گفته شد.

گروه دوم اما از خود جامعه هنرمندان شکل می گیرند و باید با دغدغه های صنفشان روز را شب کنند تا با مطالبه گری و البته ایجاد آرامش برای تولید آثار متفاوت همان هدف مشترک محقق شود، نهادهایی چون خانه سینما ، خانه تئاتر و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه ای به بهانه روز سینما که فقط یأس و ناامیدی توزیع می کند

بیانیه ای به بهانه روز سینما که فقط یأس و ناامیدی توزیع می کند