مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 10:452023-08-29اقتصادي

گزارش میدانی المیادین از «پارس جنوبی»؛ رویای دیروز، حقیقت امروز


شبکه لبنانی المیادین در گزارشی به آغاز استخراج گاز از میدان گازی پارس جنوبی پرداخت و نوشت که این میدان گازی که رویای دیروز ایرانی ها بود به حقیقت امروز آن ها تبدیل شده و به مثابه پمپاژ اکسیژن در ریه های اقتصاد این کشور است.

- گزارش میدانی المیادین از پارس جنوبی ؛ رویای دیروز، حقیقت امروز شبکه لبنانی المیادین در گزارشی به آغاز استخراج گاز از میدان گازی پارس جنوبی پرداخت و نوشت که این میدان گازی که رویای دیروز ایرانی ها بود به حقیقت امروز آن ها تبدیل شده و به مثابه پمپاژ اکسیژن در ریه های اقتصاد این کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه المیادین در گزارشی نوشت: بعد از انتظار 20 ساله ایرانی ها، مهندسان و متخصصان ایرانی علیرغم فشارهای آمریکایی و اروپایی بالاخره توانستند که در میدان پارس جنوبی گاز استخراج کنند.

شبکه المیادین برای تهیه یک گزارش میدانی به میدان گازی پارس جنوبی رفت و این شبکه تنها شبکه عربی خارجی است که در مراسم آغاز استخراج گاز از این سکوی واقع در عسلویه که با حضور سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور ایران انجام شد، حضور داشت.

مساله ای که تا روز گذشته برای ایرانی ها رویا بود امروز به حقیقت تبدیل شد زیرا استخراج گاز از پارس جنوبی نقطه تحولی مهم و گامی موفق است که مهندسان ایرانی توانستند آن را محقق کنند و از اعماق دریا گاز ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش میدانی المیادین از «پارس جنوبی»؛ رویای دیروز، حقیقت امروز

گزارش میدانی المیادین از «پارس جنوبی»؛ رویای دیروز، حقیقت امروز