مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 14:052023-08-29سياسي

مشکل کولر نیازمندان استان های گرمسیر باید حل شود


دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در بحث کولر گازی باید در خوزستان، هرمزگان، بوشهر، چابهار و برخی بخش های استان های دیگر نیازمندی به صفر برسد و این مشکل حل شود.

- ایسنا/خوزستان دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در بحث کولر گازی باید در خوزستان، هرمزگان، بوشهر، چابهار و برخی بخش های استان های دیگر نیازمندی به صفر برسد و این مشکل حل شود.

سردار سید ضیاءالدین حزنی در مراسم اهدای 2000 دستگاه کولر گازی هدیه مقام معظم رهبری به مددجویان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان خوزستان که امروز (7 شهریورماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: از همه کسانی که در زمینه کاهش محرومیت در خوزستان تلاش کرده اند، تشکر می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: هم کمیته امداد امام(ره) و هم سپاه تحت امر حضرت آقا هستند و این دو نهاد با هم کارهای بسیاری خوبی انجام می دهند که اهدای کولرهای گازی یکی از این کارها است؛ در این خصوص باید کارهای درست و مفید انجام شوند.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تازه فهمیده ایم که کولر در خوزستان یک قلم جنس حیاتی است بنابراین از سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان خواستم نامه ای برای ما بنویسید تا در اهدای جهیزیه در خوزستان و چند است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل کولر نیازمندان استان های گرمسیر باید حل شود

مشکل کولر نیازمندان استان های گرمسیر باید حل شود