مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 12:012023-09-12اقتصادي

ثبت 2 میلیون بازدید از اماکن گردشگری همدان


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان گفت: از ابتدای سال تاکنون 2 میلیون بازدید از اماکن گردشگری همدان انجام شده است .

- علی خاکسار امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: از ابتدای فروردین تا 20 شهریورماه سال جاری بالغ بر 204 هزار اقامت شبانه در مراکز اقامتی رسمی همدان ثبت شده است.

وی با بیان اینکه برخی از گردشگران که در مراکز اقامتی رسمی نباشند مطلع نمی شویم افزود: 95 هزار نفر که حدود 46 درصد است، در مراکز اقامتی رسمی مانند هتل، هتل آپارتمان، بومگردی ها، مهمان پذیرها و خانه مسافرها و مابقی در سایر اقامتگاه ها مانند مدارس و منازل اقوام و.

اقامت کرده اند .

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان خاطرنشان کرد: در این ایام بالغ بر 680 مورد بازدید نظارتی از مراکز اقامتی و گردشگری صورت گرفت که 150 مورد از مراکز اقامتی، 87 مورد از دفاتر خدمات مسافرتی و 200 مورد از از مراکز پذیرایی بوده است.

وی در خصوص نظارت بر اماکن گردشگری نیز عنوان کرد: طی این ایام 10 مورد تشویق، 18 مورد تذکر و 6 مورد اخطار کتبی بر این مراکز اعمال شده است.

غار علیصدر در صدر بازدید گردشگران از همدان خاکسار با بیان اینکه در این ایام بالغ بر 2 میلیون مورد بازدید از جاذبه ها گردشگری داشته ایم تصریح کرد: بیشترین با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 2 میلیون بازدید از اماکن گردشگری همدان

ثبت 2 میلیون بازدید از اماکن گردشگری همدان