مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 09:202023-08-26بين الملل

روایت حمیده سلامتی درباره جنایت بزرگ دانمارک علیه کودکان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، «حمیده سلامتی» یکی از مادرانی است که قربانی کودک ربایی در دانمارک شده است.

کشوری اروپایی که داعیه حقوق بشری و پیشگامی در این عرصه را دارد، - مادر کودک ایرانی جدا شده از والدینش در دانمارک تقاضای بازگشت داریوش به ایران را دارد و می گوید که دولت دانمارک کنوانسیون حقوق کودک را نقض کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حمیده سلامتی یکی از مادرانی است که قربانی کودک ربایی در دانمارک شده است.

کشوری اروپایی که داعیه حقوق بشری و پیشگامی در این عرصه را دارد، اما نگاهی به پرونده این کشور نشان می دهد که موارد متعددی از نقض حقوق بشر در این کشور رخ می دهد، مواردی از جمله نقض گسترده حقوق کودکان، خانواده و نقض حقوق مهاجران و پناهجویان.

سایت ستاد حقوق بشر با مادر داریوش حیدری کودکی که اوتیسم دارد و دولت دانمارک او را در اقدامی ضد حقوق بشری و ناعادلانه از مادرش جدا کرده است به گفتگو نشسته که در ادامه مشروح آن را می خوانید.

ابتدا مختصری از شرح ماوقع که برای شما و فرزندانتان در دانمارک رخ داده بفرمایید؟سال 2015 بود که در سرزمین جدید ساکن شدیم.

زندگی خوب پیش می رفت تا روزی که داریوش به دنیا آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت حمیده سلامتی درباره جنایت بزرگ دانمارک علیه کودکان

روایت حمیده سلامتی درباره جنایت بزرگ دانمارک علیه کودکان