مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 16:002023-09-13سياسي

برگزاری هشتمین اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت در دامغان


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از برپایی هشتمین اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت در دامغان با حضور وزیر امور خارجه و مهمانی از 6 کشور جهان خبر داد.

- برگزاری هشتمین اجلاسیه بین المللی "مجاهدان در غربت" در دامغان ایسنا/سمنان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از برپایی هشتمین اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت در دامغان با حضور وزیر امور خارجه و مهمانی از 6 کشور جهان خبر داد.

احمد ریواده 22 شهریورماه در نشست خبری با اصحاب رسانه بااعلام این خبر اظهار کرد: هشتمین اجلاسیه بین المللی با حضور مهمانی از کشورهای عضو جبهه مقاومت روز جمعه این هفته و در شب شهادت حضرت ثامن الائمه(ع) در تالار همایش های دانشگاه دامغان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به شکل گیری ایده برپایی این اجلاسیه بین المللی افزود: در اولین دوره این اجلاسیه از یک جمع محدود و با ابتکار جمع کوچکی در یکی از روستاهای دامغان آغاز شد و امروز به یک اجلاسیه بزرگ بین المللی تبدیل شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از مردم استان به عنوان مردمی ولایتمدار نام برد و تصریح کرد: برگزاری این اجلاسیه و توجه به هندسه محور مقاومت و تجلیل از فعالان حوزه مقاومت خود مصداقی از مصادیق ولایتمداری مردم این استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری هشتمین اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت در دامغان

برگزاری هشتمین اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت در دامغان