مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 17:102023-08-27دانش

آیین نامه دانشجویان سرآمد هفته آینده به دانشگاه ها ابلاغ می شود


معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان گفت: امیدواریم تا هفته آینده آیین نامه دانشجویان سرآمد برای اجرا به دانشگاه ها ابلاغ شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از سازمان امور دانشجویان، اردوان ارژنگ معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان در هفتاد و دومین نشست معاونان دانشجویی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور که به میزبانی دانشگاه مراغه برگزار شد در خصوص آیین نامه جدید دانشجویان سرآمد گفت: رایزنی های بسیاری انجام شده است و معاونین دانشجویی، مدیران بخش های آموزشی، پژوهشی و فناوری در سطح معاونین وزارت و کارشناسان مربوطه طی چندین ساعت با یکدیگر به هم اندیشی پرداختند که در نتیجه به تدوین آیین نامه ای در خصوص دانشجویان سرآمد دست یافتند که امیدواریم تا هفته آینده جهت اجرا به دانشگاه ها ابلاغ شود.

وی با تاکید بر اینکه در آیین‎نامه دانشجویان سرآمد به دنبال کارهای خوب، انسان های خوب با ویژگی های خوب هستیم؛ افزود: زمانی که از کلمه خوب استفاده می کنیم تنها معنا و مفهوم اخلاقی آن مدنظر نیست بلکه آنچه اهمیت دارد این است که گفتمان غالب در دانشگاه توجه به امور مثبت باشد.

ارژنگ ادامه داد: علت بروز برخی حوادث در سال 1401 گفتمان غالب در دانشگاه ها بود که در بسیاری از موارد مثبت نبود در همین راستا و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه دانشجویان سرآمد هفته آینده به دانشگاه ها ابلاغ می شود

آیین نامه دانشجویان سرآمد هفته آینده به دانشگاه ها ابلاغ می شود