مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 17:202023-09-19اجتماعي

بازدید استاندار گیلان از مناطق سیل زده حویق در تالش+ ویدیو


استاندار گیلان عصر امروز، سه شنبه، 28 شهریور از آخرین وضعیت مناطق متاثر از بارش های شدید باران و وقوع سیلاب در شهرستان تالش به صورت میدانی بازدید کرد.

- بازدید استاندار گیلان از مناطق سیل زده حویق در تالش+ ویدیو ایسنا/گیلان استاندار گیلان عصر امروز، سه شنبه، 28 شهریور از آخرین وضعیت مناطق متاثر از بارش های شدید باران و وقوع سیلاب در شهرستان تالش به صورت میدانی بازدید کرد.

اسدالله عباسی عصر امروز در بازدید از وضعیت مناطق متاثر از بارش های سنگین دو روز گذشته در شهرستان تالش گفت: خوشبختانه در این شهرستان مشکل خاص و خسارت جدی ناشی از بارش ها نداشتیم.

وی افزود: فقط در بخش حویق شدت بارش قابل ملاحظه بود و باعث شد یکی از محورهای روستایی مسدود شود که بازسازی و مرمت مسیر با مشارکت بنیاد مسکن و راهداری انجام می شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه مشکلات روی داده در حوزه زیرساخت و قطعی برق و گاز حل شده است، گفت: مواردی از آبگرفتگی بود که در حال مرتفع شدن است.

عباسی ادامه داد: مشکل اصلی ما در جریان این بارش ها مربوط به شهرستان آستارا بود؛ به ویژه تخریب پل سیبلی که امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان برای راه اصلی و فرعی ارتباطی آستارا به تالش تصمیم گیری شد و اقدامات لازم در این رابطه انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید استاندار گیلان از مناطق سیل زده حویق در تالش+ ویدیو

بازدید استاندار گیلان از مناطق سیل زده حویق در تالش+ ویدیو