مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 17:102023-09-11اقتصادي

هشدار پلیس فتا ایلام به شهروندان در خصوص خریدهای اینترنتی


شهروندان در خصوص خرید های اینترنتی قبل از تحویل گرفتن کالا، از واریز وجه خودداری کنند.

- سرهنگ علیرضا یعقوبی رییس پلیس فتا استان ایلام، بعدازظهر دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: شهروندان در خریدهای اینترنتی خصوصا از دیوار، شیپور و اینستاگرام قبل از روییت و تحویل گرفتن کالا، از واریز وجه خودداری کنند.

وی افزود: سرمایه گذاری در پلتفرم های ارز دیجیتال از روش های جدید کلاهبرداری در ایلام است که شهروندان از سرمایه گذاری در این حوزه جدا خودداری کنند.

رییس پلیس فتا استان ادامه داد: چنانچه همکاران، بستگان و مخاطبین شما در شبکه های اجتماعی تلگرام، اینستاگرام، واتس آپ و حتی شبکه های اجتماعی داخلی طی ارسال پیام از شما درخواست کمک مالی داشتند، جهت اطمینان از صحت موضوع، قبل از واریز وجه ابتدا با ارسال کننده پیام تماس بگیرند.

وی یادآور شد: تماس با شما به بهانه برنده شدن در قرعه کشی صدا و سیما و ادارات مختلف و هدایت شما به دستگاه عابر بانک برای دریافت جایزه نقدی، ترفندی برای خالی کردن حساب بانکی شما است لذا در این زمینه باید مراقب بود.

سرهنگ یعقوبی تصریح کرد: شهروندان هنگام خرید از دست فروش های داخل و خارج استان، کارت بانکی و رمز آن را در اختیار فروشنده قرار ندهند تا اطلاعات کارت بانکی آنها سرقت نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پلیس فتا ایلام به شهروندان در خصوص خریدهای اینترنتی

هشدار پلیس فتا ایلام به شهروندان در خصوص خریدهای اینترنتی