مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 16:402023-08-27اقتصادي

چگونه از پست بانک ارز اربعین بگیریم


بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک با اشاره به اتخاذ تمهیدات ویژه برای تسهیل و دسترسی فروش ارز اربعین در سال 1402، از فعال سازی 985 شعبه و باجه منتخب در سراسر کشور برای فروش ارز اربعین به زائران خبر داد.

- مدیرعامل پست بانک با اعلام اینکه تا روز جمعه گذشته 140 هزار نفر از طریق شعب و باجه های این بانک، ارز اربعین دریافت کردند، گفت: 985 شعبه و باجه منتخب پست بانک در سراسر کشور برای فروش ارز اربعین به زائران در نظر گرفته شده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک با اشاره به اتخاذ تمهیدات ویژه برای تسهیل و دسترسی فروش ارز اربعین در سال 1402، از فعال سازی 985 شعبه و باجه منتخب در سراسر کشور برای فروش ارز اربعین به زائران خبر داد.

  وی افزود: در این رابطه 715 باجه روستایی بانک در سراسر کشور برای فروش ارز اربعین تعیین شده که با توجه به گستره جغرافیایی حضور آنها دسترسی و سهولت بیشتری برای زائران جهت خرید ارز ایجاد شده است.

  شیری همچنین تصریح کرد: تمامی 985 شعبه و باجه پست بانک ایران در روز های تعطیل نیز به صورت کشیک فعال بوده و آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیز بوده و برای خرید ارز نیازی به افتتاح و یا داشتن حساب نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه از پست بانک ارز اربعین بگیریم

چگونه از پست بانک ارز اربعین بگیریم