مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 15:352023-08-30سياسي

دولتمردان کمر دیو بیکاری در لرستان را خم کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهدا به ویژه شهیدان بهشتی و باهنر، - نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: باید بگونه ای از ظرفیت های مختلف ملی و استانی استفاده کرد تا بتوانیم کمر دیو بیکاری را خم کنیم و با تدبیر و پیگیری صنایع نیمه تمام یا شروع به کار نکرده را احیا کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهدا به ویژه شهیدان بهشتی و باهنر، اظهار کرد: هفته دولت هفته خدمت گذاری به مردم است.

وی بیان کرد: هفته دولت فرصت خوبی برای تبیین دستاورد های نظام و دولت و اقدامات انجام شده طی یکسال گذشته است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه مردم مطالبات و خواسته هایی از قوای سه گانه دارند، افزود:، اما این یک کفه ترازو است، کفه دیگر اقداماتی است که دولت سیزدهم در این مدت انجام داده و اگر این 2 کفه را با هم نبینیم، دچار اشکال شده و ناامیدی بر ما حاکم می شود.

شاهرخی بیان داشت: ما کار های انجام شده ای داریم، کار های در حال انجام بوده و کار های زیاد انجام نشده ای نیز در پیش رو است، هفته دولت هفته ای است تا مردم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولتمردان کمر دیو بیکاری در لرستان را خم کنند

دولتمردان کمر دیو بیکاری در لرستان را خم کنند