مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 07:452023-08-23سياسي

دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری با مشکل کمبود فضای خوابگاهی مواجه شد


رییس دانشگاه فرهنگیان چهارمحال وبختیاری با اشاره به افزایش ظرفیت پذیرش دانشجومعلمان برای سال تحصیلی جدید، گفت: ظرفیت اسکان پردیس بحرالعلوم واقع در چهارراه آیت الله طالقانی شهرکرد تکمیل است و ظرفیت دیگری ندارد و لذا در حوزه اسکان پسران با کمبود خوابگاه مواجه هستیم.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس دانشگاه فرهنگیان چهارمحال وبختیاری با اشاره به افزایش ظرفیت پذیرش دانشجومعلمان برای سال تحصیلی جدید، گفت: ظرفیت اسکان پردیس بحرالعلوم واقع در چهارراه آیت الله طالقانی شهرکرد تکمیل است و ظرفیت دیگری ندارد و لذا در حوزه اسکان پسران با کمبود خوابگاه مواجه هستیم.

ذبیح الله کاوه در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به افزایش ظرفیت پذیرش دانشجومعلمان برای سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: خوشبختانه امسال، ظرفیت ورودی های بومی استان در دانشگاه فرهنگیان با افزایش روبرو بوده و امسال 279 نفر شامل 201 دانشجوی پسر و 78 دختر پذیرش می شوند.

وی ادامه داد: سه پردیس مرکز شامل مرکز شهید رجایی فرخشهر، مرکز شهید باهنر و مرکز بحرالعلوم فعال هستند که در پردیس باهنر 160 دانشجو نیازمند خوابگاه هستند اما با همکاری خوب آموزش و پرورش که ساختمان میرداماد را در اختیار دانشگاه قرار داده، خوشبختانه در زمینه اسکان دانشجویان دختر مشکلی وجود ندارد و کمبود نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری با مشکل کمبود فضای خوابگاهی مواجه شد

دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری با مشکل کمبود فضای خوابگاهی مواجه شد