مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 09:052023-09-19حوادث

تلاش 40 ساعته امدادگران برای نجات 6 دره نورد در ارتفاعات سبزکوه


مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: پس از 40 ساعت تلاش تیم های امدادی در مناطق صعب العبور ارتفاعات سبزکوه منطقه تنگ زندان 6 دره نورد از اهالی استان فارس نجات یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری مسعود مثنوی گفت: پس از 40 ساعت تلاش تیم های امدادی در مناطق صعب العبور ارتفاعات سبزکوه منطقه تنگ زندان 6 دره نورد از اهالی استان فارس نجات یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با اطلاع مرکز eoc جمعیت استان در روز 25 شهرویورماه مبنی بر مفقود شدن 6 نفر در منطقه تنگ زندان بلافاصله تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات کوهستان کلار شهرستان بروجن به همراه سه تیم پشتیبان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: تیم های عملیاتی هلال احمر پس ارزیابی صحنه حادثه و پس از 40 ساعت جست وجو در دره ها و مناطق صعب العبور موفق به پیدا کردن 6 فرد گرفتار شدند و پس از دسترسی به آن ها یکی از افراد از ناحیه کمر و پا مصدوم شده بود و قادر به حرکت نبود.

مثنوی اضافه کرد: سایر افراد گروه به دلیل عدم آشنایی به منطقه گم شده بودند که پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی  توسط نجات گران و با استفاده از تجهیزات کامل کوهستان و به وسیله بسکت و پس از ساعت ها کوهپیمایی و عبور از صخره ها به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش 40 ساعته امدادگران برای نجات 6 دره نورد در ارتفاعات سبزکوه

تلاش 40 ساعته امدادگران برای نجات 6 دره نورد در ارتفاعات سبزکوه