مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 16:502023-09-15سياسي

انتقاد امام جمعه بوشهر از تأخیر و لغو مکرر پروازها


امام جمعه بوشهر با اشاره به تأخیر و لغو مکرر پروازهای بوشهر - تهران گفت: متأسفانه این استان به لغو و تأخیر پروازهای زیادی مبتلا است از مسئولان سازمان هواپیمایی کشور انتظار می رود نسبت به استان بوشهر توجه ویژه ای داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه بوشهر با بیان اینکه تمام مردم استان بوشهر نسبت به سازمان هواپیمایی گلایه دارند اظهار داشت: استان بوشهر هم فاصله زیادی به مرکز کشور دارد و هم اینکه فاقد حمل و نقل ریلی است و متأسفانه این استان به لغو و تأخیر پروازهای زیادی مبتلاست.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، با بیان اینکه مسؤولان استان بوشهر در زمینه لغو و تأخیر پروازهای بوشهر به تهران تذکرات لازم داده اند تأکید کرد: براساس بررسی های انجام شده برای حل این مشکل توجهی نشده و در یک روز 4 پرواز بوشهر به تهران 3 پرواز آن لغو می شود و این شایسته مردم عزیز استان بوشهر نیست.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر تأکید کرد: از مسؤولان سازمان هواپیمایی کشور تقاضا می شود نسبت به استان بوشهر توجه ویژه ای داشته باشند و شاهد این صحنه ها نباشیم چراکه برخی مواقع مردم بیمار برای اعزام به تهران دارند و یا اینکه کارهای اساسی باید انجام شود و لغو پروازها سبب سرازیر شدن همه مشکلات م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد امام جمعه بوشهر از تأخیر و لغو مکرر پروازها

انتقاد امام جمعه بوشهر از تأخیر و لغو مکرر پروازها