مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 11:452023-08-31اجتماعي

موکب《سلام یا مهدی (عج) 》در شهر سامرا به زائران حسینی


مسئول قرارگاه سامرا و مدیر موکب《سلام یا مهدی (عج) 》در شهر سامرا از خدمت رسانی این موکب به زائران اربعین حسینی خبر داد.

- مسئول قرارگاه سامرا و مدیر موکب《سلام یا مهدی (عج) 》در شهر سامرا از خدمت رسانی این موکب به زائران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در ایام اربعین 1402 برای دومین سال پیاپی، موکب《سلام یا مهدی (عج) 》 قرارگاه سامرا، در جوار حرم شریف عسکریین و به همت شهرداری تهران برپا شد که با توجه به ازدحام و حضور پرشور مسافران اربعین در شهر سامرا، گام مؤثری در اسکان و پذیرایی از زائران حسینی برداشته شد.

مهدی قمی گفت: اسکان، پذیرایی، مراسم زیارت عاشورا و عزاداری، بسته های فرهنگی، کمک در نظافت و پاکسازی فضای اطراف حرم از جمله خدمات این موکب است که با کمک خادمان ایرانی انجام می شود.

مدیر قرارگاه سامرا افزود: موکب 《سلام یا مهدی (عج) 》 با مساحت حدود 3000 مترمربع و سه خیمه بزرگ اسکان به ظرفیت 2000 نفر با تجهیز 25 دستگاه سرمایشی و 2000 متر موکت و فرش، به همراهی 10 خیمه اسکان خادمان، دو خیمه خدمات پزشکی، خیمه ایستگاه صلواتی با دو دستگاه 850 لیتری تولید شربت و ظرفیت توزیع 340 هزار لیوان شربت، آب خنک و دمنوش گیاهی و همچنین احداث رخت شوی خانه، در ایام اربعین 1402، در خدمت زائران اباعبدالله در شهر سامرا جنب مضیف حرم مطهر امامین عسکری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موکب《سلام یا مهدی (عج) 》در شهر سامرا به زائران حسینی

موکب《سلام یا مهدی (عج) 》در شهر سامرا به زائران حسینی