مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 00:152023-08-22سياسي

زنجان در آمار بیکاری تحصیل کرده ها وضعیت مطلوبی ندارد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان با تاکید بر اینکه ارائه موفقیت ها به معنی نبود مشکل نیست، گفت: استان در آمار بیکاری تحصیل کرده ها وضعیت مطلوبی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حسین محمدی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان در آیین اختتامیه نخستین جشنواره اقتصاد و رسانه با تاکید بر نقش آفرینی رسانه ها در حوزه اقتصاد اظهار کرد: رسانه ها در توسعه اقتصاد جوامع تاثیرگذار هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان تاکید کرد: در توسعه جوامع، رسانه و اقتصاد لازم و ملزوم یکدیگر هستند.

وی آموزش را از دیگر کارکردهای رسانه در حوزه اقتصاد دانست و افزود: در واقع دولتی ها در اصلاح الگوی مصرف و تولید، بهره وری و مهارت آموزی به رسانه نیاز دارند.

محمدی رسانه را حلقه واسط بین دولت و مردم دانست و تاکید کرد: با وجود بهره مندی بخش خصوصی از رسانه ، این بهره مندی در بخش دولتی کمرنگ است.

محمدی نقد منصفانه را انتظار خود از رسانه ها عنوان کرد و افزود: اطلاع رسانی توام با امیدبخشی دیگر انتظار مسوولان از رسانه ها است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان با بیان اینکه زنجان در شاخص های مانند افزایش بهره وری و افزایش سرمایه گذاری رتبه برتر را کسب کرده است، ادامه داد: این موفقیت ها نوید بخش تحقق اهداف تعیین شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان در آمار بیکاری تحصیل کرده ها وضعیت مطلوبی ندارد

زنجان در آمار بیکاری تحصیل کرده ها وضعیت مطلوبی ندارد