مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 13:512023-08-29سياسي

روزانه 20 هزار نفر در موکب های همدان پذیرایی می شوند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدعلی بادامی ظهر امروز درجکع خبرنگاران با موضوع تشریح برنامه های ستاد اربعین حسینی در استان همدان اظهار کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات مسئولیت های ویژه ای نظیر جمع آوری نذورات مردمی به منظور توسعه حرم های مطهر دارد که در این زمینه اقدامات خوبی در استان شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه استان همدان از سال های گذشته سه پروژه توسعه حرم های مطهر را آغاز کرده است افزود: خوشبختانه امروز پروژه صحن فاطمه الزهرا (س) در نجف به صورت کامل به اتمام رسیده است.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان همدان با اشاره به هزینه 10 میلیارد تومانی از سوی استان همدان در اتمام این پروژه عنوان کرد:  2 هزار و 320 نفر نیروی انسانی با اعزام یک ماهه هر کدام، توانستند توسعه حرم را داشته باشند.

اهدای 2 هزار و 850 خشت طلا به حرم امام حسین(ع) وی طرح ترفیع گنبد امام حسین(ع) را از دیگر پروژه های در دست اقدام ستاد عتبات عالیات استان همدان دانست و گفت: استان های همدان و کرمان، شهرهای شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید همدانی بیش از 2 هزار و 850 خشت طلا هر کدام با قیمت 3 میلیون و 200 هزار تومان برای ترفیع گنبد امام حسین (ع) اهدا کرده اند که بیشترین اهدایی را این دو استان داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 20 هزار نفر در موکب های همدان پذیرایی می شوند

روزانه 20 هزار نفر در موکب های همدان پذیرایی می شوند