مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 15:002023-09-04سياسي

صدور حکم بدوی حرمت شکنان تاسوعا در بهشت زهرای اراک


حکم بدوی حرمت شکنان تاسوعای حسینی(ع) در بهشت زهرای اراک صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان مرکزی، حکم حرمت شکنان تاسوعا حسینی(ع) در بهشت زهرا ی  (س) اراک بعد از طی فرایند قانونی و رسیدگی در شعب صالحه دادسرا و سپس دادگاه صادر شد.

این رای اولیه مربوط به هشت متهم مرد و یک متهم زن و به جرم اخلال در نظم و آسایش عمومی و توهین به ائمه و مقدسات اسلام صادر شده است.

در ادامه اطلاعیه آمده است که دادگاه  بر اساس گزارش موثق و مستند ضابطین و تحقیقات فنی و قضایی و محتوای مطالب و تصاویر موجود بعضی از  متهمین در فضای مجازی، مشاهده فیلم دوربین های مدار بسته که نشان می دهد در روز تاسوعای حسینی که همه مردم به عزاداری مشغول هستند  متاسفانه متهمین بر سر قبری تجمع نموده و با پخش آهنگ خاص هتک حرمت تاسوعای حسینی نموده اند و ارتباط قبلی برخی از متهمین با یکدیگر جهت تحریک افراد به حضور در مراسم و برنامه ریزی قبلی و سابقه حضور برخی از متهمین در اغتشاشات سابق  نیز محرز و مسلم گردیده است.

  در نهایت مقام محترم قضایی پرونده با استناد به قانون مجازات اسلامی و نیز قانون آیین دادرسی کیفری، متهمین  را با توجه به انگیزه و شیوه ارتکاب جرم و اهمیت موضوع و جریحه دار شدن قلوب  مردم مسلمان و متدین کشور با  نشر فیلم در فض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور حکم بدوی حرمت شکنان تاسوعا در بهشت زهرای اراک

صدور حکم بدوی حرمت شکنان تاسوعا در بهشت زهرای اراک