مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 19:452023-09-10سياسي

طرح های فاضلاب در اهواز سریع تر تکمیل شوند


سرپرست فرمانداری اهواز بر تسریع در اجرا و تکمیل طرح های فاضلاب و شبکه جمع آوری و دفع آب های سطحی و رفع نواقص قبل از شروع فصل بارندگی در این شهرستان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید احمد موالی زاده بعد از ظهر امروز یکشنبه در جلسه بررسی آخرین وضعیت شبکه جمع آوری و دفع آب های سطحی و فاضلاب در معابر و خیابان های اهواز، با اشاره به نزدیک شدن به فصل بارندگی تاکید کرد: طرح های فاضلاب و شبکه جمع آوری و دفع آب های سطحی در شهرستان اهواز باید قبل از شروع فصل بارندگی اصلاح و تکمیل شوند.

وی ادامه داد: لایروبی گسترده و رفع نواقص و اصلاح ایستگاه های پمپاژ و شبکه فاضلاب شهرستان اهواز باید در اسرع وقت انجام شود.

سرپرست فرمانداری اهواز بر ترمیم نوارهای حفاری تاکید کرد و ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن به بازگشایی مدارس، نوارهای حفاری معابر و خیابان های به ویژه خیابان های اطراف مدارس باید ترمیم شوند تا از بروز حوادث احتمالی پیشگیری شود.

موالی زاده گفت: در برخی از نقاط اهواز در منهول فاضلاب وجود ندارد که شرکت آب و فاضلاب نسبت به تأمین در منهول برای این نقاط اقدام کند.

وی تاکید کرد: تیم مشترک متشکل از فرمانداری، شرکت آب و فاضلاب و شهرداری به منظور بازدید از وضعیت ایستگاه های پمپاژ در مناطق مختلف اهواز و نقص یابی و رفع مشکل ایستگاه ها تشکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های فاضلاب در اهواز سریع تر تکمیل شوند

طرح های فاضلاب در اهواز سریع تر تکمیل شوند