مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 16:052023-08-30سياسي

2500 زوج نابارور تهرانی تحت پوشش بیمه قرار گرفتند


سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان تهران گفت: بیش از 2500 نفر نابارور در استان تهران نشان دار شده و تحت پوشش قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، محمد غلام نژاد سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان تهران در نشستی خبری در خصوص خدماتی که در حوزه درمان ناباروری ارائه می شود، اظهار کرد: قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده در راستای قوانین بالادستی بوده و در همین راستا بیمه سلامت نیز وارد شده و خدمات تخصصی و فوق تخصصی درمان ناباروری مانند IVF، IUI، میکرواینجکشن و غیره را تحت پوشش قرار داده است.

وی تاکید کرد: اکنون بیش از 2500 نفر نابارور در استان تهران نشان دار شده و تحت پوشش قرار دارند؛ البته از آذرماه سال 1400 تاکنون 4920 نفر خدمات درمان ناباروری دریافت کردند؛ چون تهران استان ارجاعی است و برخی هم از شهرستان می آیند و آمار بیشتر می شود.

سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان تهران افزود: در مراکز درمان ناباروری هزینه خدمات تا 90 درصد تعرفه عمومی غیردولتی بوده که این کمک خوبی به مقوله جوانی جمعیت است و امیدواریم در آینده نتایج بهتری از آن را شاهد باشیم.

غلام نژاد در خصوص روند ارائه خدمت به بیماران خاص و صعب العلاج تهرانی نیز تصریح کرد: صندوق بیماران خاص و صعب العلاج کاری است که توسط بیمه سلامت ایران دنبال می شود؛ پیشتر 5 بیماری تحت عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2500 زوج نابارور تهرانی تحت پوشش بیمه قرار گرفتند

2500 زوج نابارور تهرانی تحت پوشش بیمه قرار گرفتند