مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 13:152023-09-08اقتصادي

ایجاد 150 شغل پایدار جدید در شرکت های دانش بنیان کردستان


رییس پارک علم و فناوری کردستان گفت: با پیگیری های به عمل آمده موفق به جذب 56 میلیارد تومان برای شرکت های دانش بنیان و فناور استان شدیم که 150 نفر اشتغال زایی را به دنبال داشته است.

- بابک سوری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پارک علم و فناوری کردستان موفق به جذب و بکارگیری هدفمند 10 درصد از اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان شد.

وی افزود: اعتبارات عمرانی که در ادبیات بودجه ریزی با عنوان تملک دارایی های سرمایه ای شناخته می شوند بخش قابل توجهی از بودجه عمومی کشور را به خود اختصاص می دهند.

سوری خاطرنشان کرد: تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر ضرورت توسعه اقتصاد دانش بنیان و جهت گیری کلان اقتصاد کشور در این مسیر، خوشبختانه این امکان را فراهم ساخت تا با مساعدت ویژه استاندار کردستان حدود 10 درصد از اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای به پارک علم و فناوری کردستان اختصاص یابد.

وی افزود: طی سه ماه اخیر با تشکیل جلسات متعدد با سازمان مدیریت و برنامه ریزی، دیوان محاسبات و صندوق پژوهش و فناوری استان کردستان موفق شدیم بیش از 56 میلیارد تومان از اعتبارات تخصیصی مذکور را در قالب اعطای تسهیلات هدفمند به واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان تحت پوشش خود هزینه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 150 شغل پایدار جدید در شرکت های دانش بنیان کردستان

ایجاد 150 شغل پایدار جدید در شرکت های دانش بنیان کردستان