مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 18:252023-08-26سياسي

انتقاد عضو شورای شهر رشت از فقدان تعهد کاری برخی کارمندان شهرداری


برخی از نیروهای شهرداری رشت فقط صبح ها کارت ورود به محل کار را می زنند و پس از آن در مجموعه حضور ندارند.

- رشت- عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: برخی از نیروهای شهرداری رشت فقط صبح ها کارت ورود به محل کار را می زنند و پس از آن در مجموعه حضور ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر از رشت، رضا عاشری امروز شنبه در نود و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی رشت با اشاره به اینکه قصد زیر سوال بردن مدیریت پسماند شهرداری رشت را ندارم، اظهار کرد: در بخش شیرابه هفت الی هشت نیرو جذب شهرداری شدند که از این تعداد دو نفر نیروی خانم هستند که اصلاً در محل کارشان حضور پیدا نمی کنند و در کار خارج از جایگاه تعریف شده مشغول به فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه در شهرداری رشت کارمندانی حضور دارند که فقط صبح ها کارت ورود می زنند، افزود: هر فردی برای هر جایگاهی جذب شده است باید در همان جایگاه نیز به خدمت مشغول باشد و نباید به بیت المال خیانت کرد و برخی از نیروهای شهرداری رشت فقط صبح ها کارت ورود به محل کار را می زنند و پس از آن در مجموعه حضور ندارند.

پرداخت 320 میلیارد تومان هزینه جمع آوری زباله هادی رمضانی یکی دیگر از اعضای شورای رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه رفتار و عملکرد ناصحیح، نارضایتی شهروندان را رقم می زند، اظهار کرد: 320 میلیارد تومان به شرکت طرف قرارداد باب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد عضو شورای شهر رشت از فقدان تعهد کاری برخی کارمندان شهرداری

انتقاد عضو شورای شهر رشت از فقدان تعهد کاری برخی کارمندان شهرداری