مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 15:302023-08-28سياسي

حداد عادل: اجرای تعزیه هنری تر از قبل شده است


غلامعلی حداد عادل با حضور در آخرین مجلس «تعزیه شبیه نور» در پردیس تئاتر تهران گفت: تماشای این تعزیه همراه با مردم برای من تجدید خاطره ای بود از سال های بسیار دور، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، تعزیه هنر آیینی و اصیل ایرانی و اسلامی است، هنری که روزگاری در ایران رونق بسیاری داشت، اما متاسفانه اجرای آن در دهه های اخیر کاهش پیدا کرد تا در مسیر فراموشی قرار بگیرد.

بعد از این شرایط شاید بتوان امسال را سالی برای تعزیه دانست، سالی که مجالس بسیاری برای برگزاری تعزیه برگزار و با مخاطبین بسیاری هم همراه بود، یکی از این مجالس در پردیس تئاتر تهران برگزار شد که در کنار مجالسی که در محوطه تئاتر شهر و حوزه هنری برگزار می شد تلاش داشت تا عرض ارادتی به حضرت سیدالشهدا (ع) باشد.

آخرین شب مجلس تعزیه شبیه نور با عنوان مجلس حضرت عباس (ع) در حالی شامگاه پنجم مردادماه  در پردیس تئاتر تهران به کار خود پایان داد که با حضور غلامعلی حداد عادل و امیرحسین سمیعی معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری همراه بود.

حداد عادل در پایان اجرای مجلس شب گذشته ضمن دیدار و تشکر از عوامل اجرایی و تعزیه خوانان مجمع تعزیه آل طاها،گفت: گرفتاری های روزمره باعث شده تا کمتر فرصت حضور در مجالس تعزیه داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حداد عادل: اجرای تعزیه هنری تر از قبل شده است

حداد عادل: اجرای تعزیه هنری تر از قبل شده است