مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 13:402023-09-10حوادث

عامل زورگیری از رانندگان در ابهر روانه زندان شد


جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از دستگیری عامل زورگیری در شهرستان ابهر خبر داد و گفت: این فرد با شگرد کمک به رانندگان در راه مانده اقدام به زورگیری می کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ ایرج خانی پور روز یکشنبه گفت: در پی گزارش مردمی مبنی بر یک مورد زورگیری از راننده خودرو شاسی بلند در شهرستان ابهر موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران این شهرستان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با فعال شدن واحدهای گشتی در سطح شهر مشخصات یک نفر راکب موتورسیکلت در خط شمالی اتوبان زنجان – قزوین احراز و مسیر تردد وی به همراه راننده یک دستگاه سواری شاسی بلند مورد رصد قرار گرفت.

سرهنگ خانی پور ادامه داد: با حضور به موقع ماموران، سواری شاسی بلند اعلامی تحت تعقیب و مراقبت قرار گرفت و مشخص شد متهم به زعم زور و چاقو راننده این خودرو را مجبور به پرداخت وجه و اشیاء قیمتی و .

کرده و قصد دارد با گرفتن خودرو از دست راننده از محل متواری شود که نهایتا با اقدامات پلیسی، خودرو متوقف و متهم دستگیر شد.

وی با اشاره به سابقه دار بودن این متهم یادآورشد: متهم دستگیر شده، قبل از این به اتهام جعل عنوان و معرفی خود به عنوان مامور نامحسوس گشت پلیس راه، اقدام به اخاذی از رانندگان می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل زورگیری از رانندگان در ابهر روانه زندان شد

عامل زورگیری از رانندگان در ابهر روانه زندان شد