مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 20:252023-09-21سياسي

بررسی روابط دو جانبه در دیدار هیات پارلمانی ایران با گروه دوستی مجلس باکو


هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و جریان سفر به باکو با اعضای گروه دوستی ایران در مجلس ملی جمهوری آذربایجان دیدار و گفت و گو کرد.

- هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و جریان سفر به باکو با اعضای گروه دوستی ایران در مجلس ملی جمهوری آذربایجان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سفارت کشورمان در باکو، هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران به ریاست محمد مهدی زاهدی با اعضای گروه دوستی ایران در مجلس ملی جمهوری آذربایجان دیدار و در خصوص توسعه روابط دوجانبه و همکاری های پارلمانی میان دو کشور رایزنی و تبادل نظر کردند.

هیئت پارلمانی ایران به منظور شرکت در نشست کمیته دائمی امور فرهنگی و اجتماعی مجمع مجالس آسیایی(APA) که به میزبانی مجلس ملی جمهوری آذربایجان برگزار می شود به باکو سفر کرده است.

هیئت پارلمانی کشورمان به ریاست محمدمهدی زاهدی، رییس گروه پارلمانی ایران در APA و با همراهی دکتر معصومه پاشایی بهرام، عضو گروه پارلمانی ایران در APA و علی علیزاده، رییس کمیته دائمی امور فرهنگی و اجتماعی APA در این نشست حضور و مشارکت دارند.

بررسی 16 قطعنامه تخصصی از جمله برنامه های مهم در نشست دو روزه این کمیته است.

بخش دیگری از دستور کار این جلسه، به موضوع زنان اختصاص یافته که طی آن کشورهای شرکت کننده به ارائه دستاوردهای خود در حوزه زنان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی روابط دو جانبه در دیدار هیات پارلمانی ایران با گروه دوستی مجلس باکو

بررسی روابط دو جانبه در دیدار هیات پارلمانی ایران با گروه دوستی مجلس باکو