مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 14:202023-08-26سياسي

عشق و ارادت نسبت به زائر اربعین در مناطق جنوبی کشور موج می زند


مشاور اجرایی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور گفت: عشق و ارادت نسبت به زائر اربعین در بین اهالی مناطق جنوبی کشور موج می زند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی طاهریان ظهر شنبه در نشستی با خبرنگاران با اشاره به بازدید شب گذشته از مواکب شهرستان پارسیان اظهار داشت: رابط کانون فرهنگی هنری منتظران فرج روستای چهواز به نمایندگی از مواکب استان هرمزگان در گردهمایی 15 مرداد ماه که در تهران برگزار شد، شرکت کردند و گزارش جامعی از خدمت رسانی مواکب منطقه به زائران اربعین حسینی ارائه دادند و از این رو برای بازدید از نحوه فعالیت موکب ها و عرض ارادت خدمت اهالی به منطقه سفر کردم.

وی افزود: توفیقی شد تا یک شب در خدمت مواکب شهرستان پارسیان که با محوریت بچه های مسجد به زائران اربعین خدمت رسانی می کنند، از جمله موکب امام خامنه ای (حفظه الله تعالی) در روستای چهواز باشم.

مشاور اجرایی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور با بیان اینکه مواکب به خوبی توانسته اند فضای بسیار معنوی را ایجاد کنند، گفت: وقتی که زائر به این منطقه می رسند، به قدری فضای زیبایی را تدارک دیده اند که احساس نمی کنند بیرون از فضای اربعین باشد و بلکه حس می کند که در مسیر راهپیمایی عظیم اربعین بین نجف تا کربلا قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عشق و ارادت نسبت به زائر اربعین در مناطق جنوبی کشور موج می زند

عشق و ارادت نسبت به زائر اربعین در مناطق جنوبی کشور موج می زند