مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 17:302023-09-17اقتصادي

تعویض بیش از 4000 کنتور آب خراب در گیلان


به منظور بهینه سازی فرآیند تولید، توزیع و مصرف آب میان مشترکین، طی 6 ماهه ابتدای سال جاری بیش از 4000 کنتور خراب با همکاری مردم در استان گیلان تعویض و ساماندهی شد.

- ایسنا/گیلان مدیرعامل آبفای گیلان گفت: به منظور بهینه سازی فرآیند تولید، توزیع و مصرف آب میان مشترکین، طی 6 ماهه ابتدای سال جاری بیش از 4000 کنتور خراب با همکاری مردم در استان گیلان تعویض و ساماندهی شد.

مازیار علی پور در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه ساماندهی کنتورهای خراب و مشترکان غیر مجاز از اهداف کلان شرکت آب و فاضلاب استان گیلان برای رسیدن به وضعیت مطلوب شبکه است، اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب گیلان در این راستا تمام امکانات و نیروی کاری خود را برای رفاه حال مردم به کار گرفته است.

وی با بیان اینکه یکی از مهم ترین راه های جلوگیری از هدررفت آب و کاهش آب به حساب نیامده، شناسایی کنتورهای خراب و تعویض به موقع آنهاست، خاطرنشان کرد: از آغاز سال، 4097 کنتور خراب در استان تعویض و ساماندهی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان ادامه داد: شناسایی کنتورهای خراب از جمله وظایف مامورین قرائت کنتور می باشد که تعویض این کنتورها تاثیر بسزایی در مدیریت مصرف آب خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعویض بیش از 4000 کنتور آب خراب در گیلان

تعویض بیش از 4000 کنتور آب خراب در گیلان