مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 16:362023-08-28فرهنگي

نشست خبری باشگاه فیلم سوره برگزار شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در آغاز دهمین سال تاسیس باشگاه فیلم سوره و بعد از 9 سال فعالیت، محمد جواد موحد مدیر باشگاه فیلم سوره درباره تاسیس این مجموعه گفت: - نشست خبری باشگاه فیلم سوره به مناسبت نهمین سالگرد تاسیس این مرکز برگزار شد و مدیران باشگاه، پاسخگوی سوالات خبرنگاران و روزنامه نگاران تخصصی سینما بودند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در آغاز دهمین سال تاسیس باشگاه فیلم سوره و بعد از 9 سال فعالیت، محمد جواد موحد مدیر باشگاه فیلم سوره درباره تاسیس این مجموعه گفت: سال 92 طرح باشگاه فیلم سوره جهت ایجاد فضا و مسیر جدید برای تربیت نیرو در حوزه سینما توسط آقای شفاه آماده شد.

آقای شفاه تجربه ای از قبل اندوخته بود، سینما را خارج از کشور فراگرفته بود و بعد از برگشت به کشور در انجمن سینمای جوانان ایران و سازمان اوج فعالیت داشت و این اندوخته چند ساله تبدیل به طرح و به مدیران آن روز تحویل داده شد که نامش باشگاه فیلم سوره بود شعارش هم این بود که اینجا یک مرکز رشد است .

این طرح پس از پالایش از سال 93 عملیاتی شد، که حاصل 9 سال فعالیت آن 250 اثر کوتاه و بلند و مهمتر از آن فیلمسازانی هستند که با ساخت این آثار در مسیر تربیتی باشگاه قرار گرفتند و وارد فضای حرفه ای سینما شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست خبری باشگاه فیلم سوره برگزار شد

نشست خبری باشگاه فیلم سوره برگزار شد