مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 13:352023-09-20سياسي

برگزاری دومین یادواره شهید محلاتی با حضور دستیار عالی فرمانده معظم کل قوا


دومین یادواره آیت الله حاج شیخ فضل الله محلاتی، فرماندهان و صد شهید پاسدار شهرستان محلات با سخنرانی سرلشگر پاسدار دکتر سید یحیی رحیم صفوی، - ایسنا/مرکزی فرمانده سپاه ناحیه محلات گفت: دومین یادواره آیت الله حاج شیخ فضل الله محلاتی، فرماندهان و صد شهید پاسدار شهرستان محلات با سخنرانی سرلشگر پاسدار دکتر سید یحیی رحیم صفوی، مشاور و دستیار عالی فرمانده معظم کل قوا برگزار می شود.

سرهنگ پاسدار حسین رضایی، فرمانده سپاه محلات در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اجرای سومین نمایشگاه سالانه عطر لاله که به صورت ابتکاری و با استفاده از توان و قابلیت های نظری و عملی شهرستان در هفته دفاع مقدس سال 1402 طرح ریزی شده است، اظهار کرد: به دلیل کاهش مزاحمت و ارتقای آسایش شهروندان به دلیل اختلالات صوتی و مباحث ترافیکی، نمایشگاه از محل گلزار شهدای محلات به مرکز آموزشی شهید محلاتی واقع در روستای ارقده منتقل شد.

وی با اشاره به محدودیت دسترسی محلی شهروندان به نمایشگاه عطرلاله ادامه داد: جانمایی و پیش بینی وسایل نقلیه عمومی رایگان از قبیل اتوبوس و مینی بوس در محله ها انجام شده است.

با افزایش برنامه های رزمی و نمایشی نسبت به سال های پیش، به ظرفیت های بیشتری از لحاظ وسعت دشت و دوری از منطقه مسکونی نیاز بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین یادواره شهید محلاتی با حضور دستیار عالی فرمانده معظم کل قوا

برگزاری دومین یادواره شهید محلاتی با حضور دستیار عالی فرمانده معظم کل قوا