مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 08:502023-09-10اجتماعي

ناوگان اتوبوسرانی شهرداری همدان در خدمت زائران اربعین حسینی است


خدمات رسانی گسترده ناوگان اتوبوسرانی شهرداری همدان برای جابجایی زائران اربعین حسینی در مرزهای خسروی و مهران انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید مسعود حسینی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری کنگره عظیم اربعین حسینی و حضور فعال ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری همدان در مرزهای مهران و خسروی اظهار کرد: با توجه به موج بازگشت زوار اربعین حسینی شهرداری همدان امکانات لازم از جمله پنجاه دستگاه اتوبوس و صد نفر از عوامل اجرایی را برای جابجایی زائران در مرزهای مهران و خسروی مستقر کرده است.

وی با اشاره به تأکیدات استاندار برای ارائه خدمات بهتر به زائران اربعین حسینی افزود: این پنجاه دستگاه اتوبوس به همراه صد نفر از جمله راننده، کمک راننده، مکانیک و عوامل اجرایی و دو دستگاه خودروی بازرسی برای خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) در مرزهای مهران و خسروی حضور دارند.

شهردار همدان ضمن تقدیر از نیروهای خدوم اتوبوسرانی در ایام رفت و برگشت زوار اربعین حسینی گفت: از سوم شهریورماه و طبق برنامه ریزی های از پیش تعیین شده توسط ناوگان حمل و نقل شهرداری همدان جابجایی زوار انجام شد.

حسینی خاطرنشان کرد: این خدمت تا پایان کامل مأموریت نیروهای خدوم اتوبوسرانی و شهرداری همدان ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناوگان اتوبوسرانی شهرداری همدان در خدمت زائران اربعین حسینی است

ناوگان اتوبوسرانی شهرداری همدان در خدمت زائران اربعین حسینی است