مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 06:052023-09-10دانش

راه اندازی یک درس جدید در مقطع کارشناسی دانشگاه تهران


معاون آموزشی دانشگاه تهران از راه اندازی درسی جدید با عنوان یادگیری تجربی یا مهارت آموزی برای دانشجویان مقطع کارشناسی خبر داد.

- محمود کمره ای معاون آموزشی دانشگاه تهران در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزارس فارس، گفت: ثبت نام دانشجویان برای سال تحصیلی 1402-1401 انجام شده و امیدوارم اول مهرماه سال تحصیلی جدید آغاز می شود.

  وی افزود: امسال جدیدالورودها در مقطع کارشناسی حدود 4 هزار نفر هستند، هر سال برای این دانشجویان مراسم آشنایی با دانشگاه، رشته تحصیلی و مقررات آموزشی برگزار می کنیم و امسال هم طبق معمول هر سال، این مراسم را خواهیم داشت که یا به صورت جمعی یا دانشکده به دانشکده برگزار خواهد شد.

* آشنایی دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران با محیط کار، صنعت و جامعه  کمره ای در ادامه گفت: برای سال تحصیلی جدید در مقطع کارشناسی درسی با عنوان یادگیری تجربی یا مهارت آموزی پیش بینی کرده ایم که البته اسم آن هنوز نهایی نشده است.

  معاون آموزشی دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: این درس برای آشنا شدن دانشجویان با محیط کار و صنعت و جامعه ارائه می شود و به عنوان درس یادگیری تجربی در چارچوب برنامه تحول وزارت علوم است که امسال دانشجویان کارشناسی این درس را خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی یک درس جدید در مقطع کارشناسی دانشگاه تهران

راه اندازی یک درس جدید در مقطع کارشناسی دانشگاه تهران