مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 14:452023-08-24اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی 78 پروژه عمرانی و اقتصادی در تویسرکان


78 پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار یک هزار و 500 میلیارد تومان هفته دولت در شهرستان تویسرکان بهره برداری و کلنگ زنی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، حسین افشاری ظهر امروز در نشست خبری با بیان اینکه خدمات گسترده و عظیم دولت در عرصه ها و زمینه های مختلف زندگی مردم جاری و ساری است اظهار کرد: با حفظ وحدت و پرهیز از حاشیه ها اداره شهرستان به خوبی در حال انجام است و پیشرفت و توسعه نیز در آن به شکل مطلوبی جریان دارد.

وی با تاکید بر اینکه افزایش درآمد مردم شهرستان تویسرکان را در راستای سیاست های دولت سیزدهم اولویت نخست کاری قرار دادیم افزود: مهاجرفرست بودن شهرستان در سال های گذشته ریشه در کمبود درآمد دارد که این موضوع را مورد توجه قرار دادیم.

فرماندار تویسرکان از هدایت سرمایه به بخش تولید در شهرستان به عنوان یک راهکار راهبردی در افزایش درآمد خبر داد و ادامه داد: طی دو سال گذشته 3 هزار و 700 میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی در تویسرکان انجام شد که نسبت به قبل کار بسیار بزرگی است برای همین تویسرکان سال گذشته رتبه اول اشتغال استان را کسب کرد البته زمینه سازی این سرمایه گذاری با تلاش جمعی ارکان بخش دولتی ایجاد شد.

وی با اشاره به افزایش ورود سرمایه گذار با ظرفیت های خوب در این زمینه خاطرنشان کرد: برای آغاز عملیات دو طرح ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 78 پروژه عمرانی و اقتصادی در تویسرکان

افتتاح و کلنگ زنی 78 پروژه عمرانی و اقتصادی در تویسرکان