مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 11:402023-09-06اجتماعي

حضور گسترده خانواده ها در پیاده روی دلدادگان حسینی در قم


مردم و عزاداران حسینی در قم با حضور گسترده خود در پیاده روی دلدادگان حسینی حماسه ای دیگر از عشق به اهل بیت (ع) خلق کردند.

- قم – مردم و عزاداران حسینی در قم با حضور گسترده خود در پیاده روی دلدادگان حسینی حماسه ای دیگر از عشق به اهل بیت (ع) خلق کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهر قم در ماتم و عزای اربعین حسینی سیاه پوش شده و مردم از ساعات ابتدایی صبح امروز در مسیرهای پیاده روی دلدادگان حسینی حضور یافته اند.

حضور خانواده ها، زائران و مجاوران حرم حضرت معصومه در این مراسم چشم گیر است.

مردم قم در مسیر پیاده روی با برپایی موکب های مختلف از عزاداران پذیرایی می کنند و با برگزاری مراسمهای مذهبی در اربعین امام حسین و یارانش اشک می ریزند.

طبق آخرین آمار رسمی از 27 مرداد تا پایان روز دوشنبه 13 شهریورماه جاری بیش از یک میلیون و 700 هزار زائر وارد شهر قم شده و حدود 200 هزار نفر از آنها که به طور عمده از زائران غیرایرانی هستند در مواکب قرارگاه مردمی اربعین این استان اسکان یافته اند.

فضای حاکم بر شهر قم کربلایی و عاشورایی است؛ معابر و خیابان های منتهی به حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) آکنده از خیل عاشقانی است که با شور و شعور وصف ناپذیری مشغول عزاداری و تعظیم شعائر دینی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور گسترده خانواده ها در پیاده روی دلدادگان حسینی در قم

حضور گسترده خانواده ها در پیاده روی دلدادگان حسینی در قم