مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 15:552023-09-20سياسي

ضرورت تقویت همکاری و هم افزایی جهاد دانشگاهی و بنیاد نخبگان برای توسعه استان اردبیل


سرپرست جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: با عنایت به تنوع و ظرفیت فعالیت های مشترک بین بنیاد نخبگان و جهاد دانشگاهی برای توسعه استان همکاری و هم افزایی در این زمینه ضروری است.

- ایسنا/اردبیل سرپرست جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: با عنایت به تنوع و ظرفیت فعالیت های مشترک بین بنیاد نخبگان و جهاد دانشگاهی برای توسعه استان همکاری و هم افزایی در این زمینه ضروری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسام رسولی 29 شهریور در نشست هم اندیشی با رییس بنیاد نخبگان استان اردبیل، با اشاره به تنوع خدمات علمی و پژوهشی بنیاد نخبگان، تصریح کرد: فضای همکاری مطلوبی بین دو مجموعه جهاد و بنیاد در استان فراهم است.

وی با تأکید بر احصاء زمینه های همکاری بین دو مجموعه و برنامه ریزی عملیاتی برای توسعه استان بیان کرد: رسالت اصلی جهاددانشگاهی، کاربست علم و فناوری است و با عنایت به رسالت و ماموریت بنیاد نخبگان می توانیم با بهره گیری از نخبگان علمی برای حل مسایل استان اردبیل قدم های موثری برداریم.

رسولی به فعالیت معاونت های مختلف جهاددانشگاهی اشاره کرد و ادامه داد: جهادانشگاهی می تواند به حیطه های مختلف از قبیل، فرهنگی، اجتماعی، فناورانه، علمی- پژوهشی و .

ورود داشته باشد و با استفاده از این ظرفیت می توان در یک حیطه خاص با همکاری مشترک در حل مشکلی از استان اردبیل تلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تقویت همکاری و هم افزایی جهاد دانشگاهی و بنیاد نخبگان برای توسعه استان اردبیل

ضرورت تقویت همکاری و هم افزایی جهاد دانشگاهی و بنیاد نخبگان برای توسعه استان اردبیل