مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 20:502023-09-04سياسي

اولتیماتوم استاندار فارس برای جمع آوری معتادان و متکدیان تا ابتدای مهرماه


استاندار فارس با تاکید بر جمع آوری متکدیان و معتادان از سطح شهر شیراز گفت: توقع دارم فعالیت ها به گونه ای انجام شود که از ابتدای مهرماه در سطح شهر شاهد کارتن خواب ها و متکدیان نباشیم و در این راه می توان از تجربه سایر شهرهای موفق در این زمینه استفاده کرد.

- به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمدهادی ایمانیه امروز در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس اظهار داشت: طبق گزارشات واصله و بررسی های انجام شده، شاهد یکی از بهترین عملکردها در فاصله این جلسه و جلسه قبلی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در ارتباط با جمع آوری معتادین متجاهر بودیم؛ به همین سبب از همه دست اندرکاران تشکر و قدردانی می کنم.

استاندار فارس با اشاره به اینکه در مباحث مربوط به آسیب های اجتماعی باید از حرکت های سینوسی جلوگیری کنیم، افزود: به هیچ عنوان قبل از رسیدن به یک نتیجه منطقی و قطعی، نباید سراغ موضوع دیگری رفت، همچنین سطح فعالیت ها و اقدامات نیز نباید کاهش یابد.

وی، هیات اندیشه ورز را مسئول ارائه راهکارهای عملی برای پیشگیری و همچنین مقابله با معتادین با زخم باز، متکدیان و متجاهرین دانست و افزود: با هماهنگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، توقعات مدنظر از فرمانداری ها در حوزه های مختلف مبارزه با مواد مخدر به ایشان اطلاع رسانی شود؛ پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولتیماتوم استاندار فارس برای جمع آوری معتادان و متکدیان تا ابتدای مهرماه

اولتیماتوم استاندار فارس برای جمع آوری معتادان و متکدیان تا ابتدای مهرماه