مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 16:302023-09-09ورزشي

سلامت جوانان و نوجوانان اولویت همه باشد


استاندار فارس با بیان اینکه سلامت جوانان و نوجوانان باید اولویت همه مسئولان و دستگاه ها باشد، گفت: تجربه نشان داده هرزمان و مکان که جوان و نوجوان را در امور مشارکت دادیم بهترین نتایج حاصل شد.

- ایسنا/فارس استاندار فارس با بیان اینکه سلامت جوانان و نوجوانان باید اولویت همه مسئولان و دستگاه ها باشد، گفت: تجربه نشان داده هرزمان و مکان که جوان و نوجوان را در امور مشارکت دادیم بهترین نتایج حاصل شد.

دکتر محمدهادی ایمانیه شنبه 18 شهریور در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان ارائه گزارش دقیق، به تفکیک بانک های عامل در زمینه پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری را خواستار شد و افزود: شورای هماهنگی بانک های استان تعداد نفرات ثبت نام شده، تعداد افراد منتظر دریافت تسهیلات و همچنین مدت زمان انتظار برای اخذ وام ازدواج و فرزندآوری را ارائه دهد.

ایمانیه ادامه داد سازمان ورزش و جوانان استان، مدافع حقوق جوانان است؛ در صورت دسترسی نداشتن به اطلاعات، نمی توانید از حقوق جوانان دفاع کنید لذا اقدامات لازم را برای دسترسی به سامانه پرداخت تسهیلات بانک مرکزی در زمینه ازدواج و فرزندآوری یا همکاری شورای هماهنگی بانک های استان، انجام دهید.

در صورت عدم حصول نتیجه، سامانه ای استانی ایجاد کنید تا همزمان بتوانید میزان ثبت نام و هم چنین تعداد افراد دریا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت جوانان و نوجوانان اولویت همه باشد

سلامت جوانان و نوجوانان اولویت همه باشد