مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 15:302023-09-02اقتصادي

70 درصد آب شرب مصرفی تبدیل به پساب می شود


مشاور وزیر نیرو بازچرخانی پساب را نقطه برجسته و هوشمندانه لایحه برنامه هفتم توسعه عنوان کرد و گفت:با پیشبرد این امر فاضلاب خانگی از تهدید زیست محیطی به فرصت تبدیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، حمیدرضا جانباز گفت: توجه به پیشبرد پروژه ها و افزایش سرعت اجرای پروژه های آبرسانی از جمله سیاست ها و رسالت های وزارت نیرو در دولت سیزدهم است که این مهم با اجرای پروژه ها و طرح هایی چون آبرسانی به سنندج، طرح بزرگ غدیر، آبرسانی به همدان، خط دوم آبرسانی به زاهدان، طرح های آب شیرین کن و نیز طرح جهاد آبرسانی و آبرسانی روستایی و غیره محقق شد.

وی ضمن ارزیابی مثبت نتایج اقدامات صورت گرفته در این زمینه، افزود: در 6 ماهه دوم سال 1400 تعداد قابل توجهی از پروژه های تأمین آب به پروژه های آبرسانی وزارت نیرو اضافه شد که با بهبود شرایط آبرسانی در مرکز و به ویژه نقاط مرزی کشور همراه شد.

مشاور وزیر نیرو و مسئول پیگیری های ویژه در امور آب و آبفا یادآور شد: به رغم وجود محدودیت های مالی در اکثر پروژه های کشور، این موانع متوجه پروژه های بخش آب نمی شود.

وی به ارزیابی لایحه برنامه هفتم توسعه در خصوص طرح مسائل حوزه آب پرداخت و گفت: در برنامه هفتم توسعه توجه توأمان به مصرف و تأمین آب شده است؛ به عبارت دیگر ضمن اینکه در لایحه به مدیریت مصرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد آب شرب مصرفی تبدیل به پساب می شود

70 درصد آب شرب مصرفی تبدیل به پساب می شود