مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 15:102023-08-27سياسي

میانگین ثبت نام بانوان خراسان شمالی در انتخابات مجلس 17درصد است


بجنورد_ مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری خراسان شمالی گفت: میانگین پیش ثبت نام بانوان خراسان شمالی در انتخابات مجلس 17 درصد است که نسبت به میانگین کشور بالاتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر روح الله حسین پور ظهر یک شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، با اشاره به میانگین 13 درصدی پیش ثبت نام بانوان در کشور اظهار داشت: این عدد در خراسان شمالی 17 درصد است.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری خراسان شمالی عنوان کرد: میانگین پیش ثبت نام داوطلبان مجلس شورای اسلامی در حوزه دکترا در کشور 15 درصد و این میانگین در استان 16 و نیم درصد است که بالاتر از میانگین کشوری است.

وی با اشاره به پیش ثبت نام 445 نفر در انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان شمالی عنوان کرد: در حوزه انتخابیه بجنورد، مانه و سملقان، جاجرم و راز و جرگلان 285 نفر، در حوزه انتخابیه شیروان 98 نفر و 62 نفر در حوزه انتخابیه اسفراین، بام و صفی آباد ثبت نام کردند که هم اکنون در مرحله بررسی مدارک هستند.

وی با بیان اینکه احزاب از ارکان مهم نشاط سیاسی و اجتماعی هستند، اظهار کرد: در دولت سیزدهم بحث نشاط سیاسی و توجه به حلقه های میانی حائز اهمیت است.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری خراسان شمالی گفت: در عملکرد استان ها استان زنجان در جایگاه اول و خراسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میانگین ثبت نام بانوان خراسان شمالی در انتخابات مجلس 17درصد است

میانگین ثبت نام بانوان خراسان شمالی در انتخابات مجلس 17درصد است