مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 15:452023-09-12سياسي

ثبت جهانی گردوی تویسرکان در مراحل پایانی


نماینده مردم تویسرکان در مجلس با اشاره به ظرفیت های بالای کشاورزی در تویسرکان به ویژه محصول گردو گفت: ثبت جهانی گردو در سازمان فائو در مراحل پایانی قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، محمد مهدی مفتح ظهر امروز در نشست کشاورزان با وزیر جهاد با اشاره به ظرفیت های بالای کشاورزی در تویسرکان به ویژه محصول گردو اظهار کرد: مراحل پایانی ثبت جهانی گردو در سازمان فائو در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه انجام سرشاخه کاری نقش حائز اهمیتی در کاهش آسیب ها به این برند اقتصادی و غذایی شهرستان دارد گفت: تلاش داریم این برند ارزشمند برای مردم شهرستان حفظ شود.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با اشاه به ایجاد باغ مادری تولید نهال پیوندی گردو در روستای مرادآباد تویسرکان برای تامین نیاز کشور گفت: بررسی بیماری درختان گردو که موجب نگرانی مردم شده در حال بررسی است.

وی با اشاره به اینکه دستور تامین بودجه پروژه آب بند بریوه شهر سرکان که به علت نبود بودجه نیمه کاره رها شده بود امروز در این سفر داده شد افزود: تداخل اراضی از گلایه های مردم بود که خوشبختانه اکنون رفع تداخلات در تویسرکان به اتمام رسیده است.

حجت الاسلام موسی حسینی مجد امام جمعه تویسرکان نیز با تاکید بر توجه مسوولان به درختان گردو گفت: بنده اعتقاد دارم کار با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت جهانی گردوی تویسرکان در مراحل پایانی

ثبت جهانی گردوی تویسرکان در مراحل پایانی